01 augusti 2008

I'm off to Lådnaön!

Åh, är min mamma söt eller. Smoothies med vaniljyoghurt, mango, svarta vinbär och hallon. Mums.

Jag har konstaterat att jag har mer än 20 kg packning med mig, det är nog rekord :) Fattar egentligen inte hur jag har lyckats, för jag har verkligen inte mycket prylar med mig, men det är väl som vanligt då... Och jag lovar att jag kommer komma på att jag har glömt något viktigt sedan när jag kommer ut till lägret. Sån är jag! :D

För övrigt har Skärsätra Livs öppnat igen (med nya ägare), så jag borde verkligen hämta ut blixten om den nu ligger där. Men jag hinner ju inte... Kanske, kanske kan pappa göra det medan jag är borta.

Trötttrötttrött l-/ Lär inte bli någon uppdatering imorgon bitti så jag får passa på att önska alla några trevliga dagar tills jag är tillbaka igen! Ha det fint och njut av sommarvädret så länge det varar. Vi hörs & syns :3 Pusselipussel ♥

Inga kommentarer: