09 juni 2008

Centrum

Hej!

Tre bra saker lyckades jag med i centrum:
1) Jag fick hjälp av personalen på Expert med att formatera minneskortet, så nu fungerar kompaktkameran igen. Dock försvann fotona i den, så fyllebilderna från flaket är ett (dimmigt) minne blott. Men jag är glad!
2) Jag hittade en jättebra axelbandslös bh på Lindex som funkar med alla nya klänningar jag har köpt :)
3) Pappa kom och vi köpte en systemkamera!

Valet stod ganska tidigt mellan en Nikon D60 (som Paula har) och en Canon 400D. Efter lite funderande, diskuterande och jämförande bestämde vi oss i alla fall till slut för att köpa Nikon-kameran, och min hopplösa pappa tog som vanligt i med sina prut-tekniker (som onekligen är framgångsrika men ändå pinsamma), så nu fick vi hela kameraväskan på köpet! Sen knallade vi hem i solskenet, jag gladare än på väldigt länge :D

Medan batteriet laddades och annat passade jag på att jätterensa bland gamla skolböcker för att få plats med de nya jag släpat hem. Lite förändringar har skett på väggen också vilket de uppmärksamma och mer frekventa besökarna lär notera.

Hoppas alla är åtminstone hälften så lyckliga som jag är!!! Puss,

just nu älskar jag livet!

Inga kommentarer: