10 juni 2008

Tzsdag =)

Tjo!

Det var fett mys med picknick idag! Lite kallt & mulet men det var fint ändå, med god mat och kameror och fina människor :) Vi slutade jättetidigt så jag tillbringade eftermiddagen på altanen tillsammans med Piko.

Flöjtkonserten gick ganska bra, jag hade min grönrutiga klänning på mig :D överlevde mitt solostycke och gjorde inga stora misstag. Ensemblelåten var chill såklart, den kan jag utantill framlänges och baklänges efter alla veckor jag tragglat den tillsammans med hopplöst flummiga flöjtister. ;p

Jag trampade hem från centrum och nu är jag massa hungrig. Men snart blir det fläskpannkaka :3 Sedan fotbollsmatch - någon som ska kolla? Jag lär nog banga på det tyvärr... Är så fantastiskt ointresserad av fotboll (och all annan sport på TV) som man bara kan bli. Dessutom har jag ju Pixel att underhålla mig med i stället! :D

Pusselipussel

Inga kommentarer: