29 augusti 2010

Lördag

Min lördag var ganska händelserik. Jag hann vara i stan och inhandla födelsedags/farvälpresent till Ekorre samt två blusar till mig, få sällskap med Lollo, stöta ihop med Cc, Felix och Gurra på bananen, träffa seniorerna på Willys och handla mat och godis, gå hem och bli våldgästad av Levart, duscha, gå till Ekorre med Ölen (efter att vi mött Nea) och förtära god mat och alkoholfritt jordgubbsvin, köra bil till Södergarn och där tillbringa resten av kvällen med vårt underbara seniorgäng som hade invigningshajk.

Det blev en mycket mysig natt. Vi satt runt elden och snackade, åt godis och lyssnade på Magnus Uggla. Och jag nattbadade.

Sedan sjöng jag med i Coldplay och sov gott hela natten.


Morgonen efter bjöd på tre fina citat:
- Åh fy faaaaaaaaaaaaaaan [ruskar huvudet] vad jag har sovit gott! /Speedo
- Jag fryser som ett jävla isberg! /Vincent
- ...men hon är ful som en jävla herpespannkaka i ansiktet... /Prinskorven



Sss, fina barn det där. Tycker fruktansvärt mycket om dom faktiskt. Puss!

Inga kommentarer: