15 februari 2009

Dagen efter

Sjukt nice kväll igår! Jag var ensam tjej med en massa killar och flummade runt, lånade skor och spårade till Kom. ^^ ♥


(kvalitativ skärmdump
från Facebook ^^)


Fick i vanlig ordning ett städryck mitt i natten - jag har allvarliga planer på att starta en städfirma med namnet Malins Röj el. dyl. som städar upp efter folks fester! Det är bara att ringa mitt i natten så kommer jag inom en halvtimme och diskar och röjer upp till en timlön på kring 300 spänn. Lätt!

Idag kör jag genuin dagen efter-stil med frukost hos först Simon och sedan Jo. Sitter nu framför datorn iförd strumpbyxor & t-shirt med ett glas mjölk & överblivna chokladhjärtan. Pusslaren mår skamligt bra ^-^

Förarbeviskurs ikväll, taggat >.<


(haha jag försöker gottgöra Pixel för alla kvällar
hon missar med massa egopics dagen efter ^^)





Min byst är full med rock 'n roll
och håret lyser blont
men det kan ni fan inte döma mig för

några smulor till duvorna min vän,
sen går vi hem. ♥

Inga kommentarer: