22 april 2009

Onsdagkväll

Idag mötte jag världens coolaste gubbe på Lidingöbron, eller rättare sagt: en gubbe med världens coolaste pipa. Äkta sjömansglassigt, jag blev kär. Under kvällen har jag gjort fläskpannkaka, lidit för konsten och Cc (fotat festivalcamping iförd korta shorts ute på gatan), och lirat Rock band. Nu sitter jag i sängen och äter godis (på en onsdag, naughty girl), och sms:ar med vänner så att mobilen blir alldeles chokladdig (nypåfunnet ord). Pussel är allmänt glad, och känner ingen som helst lust att fundera över varför eftersom det tvivels utan kommer att resultera i insikten om att mitt liv är hyfsat meningslöst. Och sådant är ju deppigt att tänka. Och jag är ju ingen deppig människa. (Vänta nu...)

I mitt huvud är det verkligen fredag imorgon. Tänk om hela världen styrdes efter mitt huvud, då skulle det vara fredag varannan dag. Tänk om bara alla vore som jag, vad bra det skulle vara!

Min mamma kallade just sin son "en dålig människa" för att han inte hade borstat tänderna. Mm.

Pusslaren tåvja nu. :3 Nazi! ♥

Inga kommentarer: