29 juli 2009

These are the days of miracle and wonder

Pzl och Nws är äntligen tillbaka från en härlig seglats! Och jag räknar kallt med att inte bara jag, utan även mina müsiga blogginlägg är djupt saknade. :)

Jag har: plockat störda mängder blåbär, träffat Irmeli, ätit blåbärspaj, diskat, badat på Stora Kalholmens klippor mitt i natten, ätit hamburgare hos Oscar på Möja, läst Pippi i söderhavet i solskenet, ätit abborresmörgås, sjungit, tvättat håret med bliwtvål, lyssnat på sommarprat på kvällarna, spelat för mycket munspel för allas bästa, gett nosen en helt förskräcklig pottfrisyr av misstag (som mamma rättade till något när vi kommit hem), spårat till Good riddance i en ruff (puff!) upplyst av en stormlykta hängande i taket, fotat mycket, lyssnat på Saltkråkan på kasettband, ritat lite, saknat min kanin och skrattat mycket.


Några favoritbilder:











Song of the trip: Paul Simon - The boy in the bubble




Tack för 6 underbara dagar! :) ♥

2 kommentarer:

Nwzn! sa...

Mwah, tacktacktack för att jag fick följa med, ladda batterierna och segla i sex underbara dagar!1
(Dagarna ska jag för övrigt lägga på hyllan, du vet hyllan med alla goda minnen på. Och sen när snön faller och begraver mina sinnen så åker de ner igen. Mjuff, jag skulle inte vara vid liv om inte nostalgi svavelsticka-värmde mig.) Bww. :3 Mindreäntrettiotre.

Pusslaren sa...

:3 <33