23 juni 2007

Hon är mitt lördagsgodis, min solstråle <3<3

Hej hopp alla lyckliga barn, idag kommer Irmeli så jag slipper hota med självmord nåt mer. Jippiii! Det är typ... en timme kvar eller ngt. Jag längtar <3<3

Party. Igår åt jag ägg och bacon till frukost :D *skabbigt* Mor & far fick med mig och Pelle på att plocka blommor på en av ängarna åt typ Fågelöuddehållet. Pappa ville plocka sju sorters blommor och lägga under kudden för att drömma om alla tjejer han kommer gifta sig med. Mamma tänkte plocka brännässlor, och skulle väl drömma mardrömmar om den hon är gift med...

Vi cyklade till kusinerna i Sticklinge med en stor cykelkärra full med blommor ^^ Det såg nog ganska komiskt ut... och var väldigt tungt!!

Jaa, under kvällen hände väl inte så mycket nämnvärt... vi fikade, sjöng för alla födelsedagsbarn i efterskott, dansade runt midsommarstången och lekte med Jocke och Charlie. Jocke lekte hund och försökte suga mjölk från Jossans mage xD Han fick nöja sig med hennes tår istället.
Jag och Johanna låg i hennes säng halva natten och läste Jossans nya bok (som jag hade köpt till henne, den är fett bra, och killarna på omslaget är sjukt söta! ;D), sen cyklade familjen Duveblad hem mitt i natten.

Hare fint, snart kommer Irma, Malin är lycklig :D:D PUSS <3<3

Inga kommentarer: