05 juni 2009

Studentfredag

Oh jääklar, här var det aktivitet alltså! :O
...inte. Aja, idag har jag varit i Kungens Kurva med Råsa och inhandlat tre schnygga solstolar, varav vi gav en i studentpresent till Anna. Grattis till dig och alla andra coola studenter! Fy sjutton vad jag är avundsjuk, jag vill också åka flak och vara full och glad idag xD Fast det är jag ändå, åtminstone glad ;p

Jag har fetschnyggt knullrufs och blöta jeans, heja mig. I morgon bitti drar vi iväg på paddlingshajk, det blir nog mys. Ha en trevlig helg alla snyggingar! PUSSEL :D ♥

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack så in i norden för stolen, den ska bli min allra käraste ägodel i polen o på emmaboda! pözz:D

Anonym sa...

tack så in i norden för stolen, den ska bli min allra käraste ägodel i polen o på emmaboda! pözz:D

Pusslaren sa...

miih ^-^ <3