14 oktober 2009

Onsdagkväll :3

Tjatja! Anledningen till att det är så tyst här på bloggen är att min dator är aspackad (AA för HP-laptops med Vista någon?) och vägrar låta mig använda bilderna på ett vettigt sätt. Men lite mobilbilder lyckades jag i alla fall pressa in, så här kommer lite små fragment från den senaste månaden! :3




En av de sista seglingskvällarna i hamnen...



En fin papperskorg vid Gamla stans tunnelbanestation :3



En fin teckning som Cicci gjorde på min födelsedag för jättelänge sedan! Hon ritade de svarta konturerna till Pusslaren 17 med pusselbiten bakom, och sedan färglade jag allting under enbiologilektion. :D



Mina underbara kängor mot väggen i "müsrummet" (duscharna i källaren) under någon håltimme... Skorna är jag för övrigt galet kåt på fortfarande, även om de gav mig lite ont efter Green Day.



På tal om Cicci och teckningar! Kolla vad jag fick när jag fyllde år... Så jävla fint!! ♥




Hihihi, Phils gulliga Starbucksmugg i miniformat.



Kolla vad jag cyklade förbi idag! Samtidigt som jag lyssnade på Green Day, yay!



Hahahaha, Esabella gjorde världens finaste fläta på mig när jag låg ner i en av porrsofforna.



När jag tog ut den sedan var håret alldeles krusigt ^^'


...Humdidum, det var väl typ det!


För övrigt kan jag ju passa på att nämna att...
- Jag tränade igår, både löpning och simning, och har galen träningsvärk idag. (Kommer dock med största sannolikhet att vara ännu värre imorgon.)
- Idag har jag jobbat, sålt hyfsat, och när jag kom hem gräddade min gulliga mamma våfflor åt mig.
- Melissa Horn har släppt en ny skiva som ni bara måste lyssna på!
- Under höstlovet ska jag och nosen till fjällen, och jag längtar mig sönder och samman efter att äntligen få göra ingenting och bara andas. (Ignorera allt skolarbete vi kommer prackas på osv.)


Hoppas ni lever (trots dålig uppdatering ;p)! PUFF ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer: