08 juli 2010

:D

Måste bara tala om att det har varit en stört fin (och social!) dag i dag.

Förmiddagen tillbringades med min nos, som var ovanligt müsig och allmänt åzm.
Sedan bytte jag ut honom mot pajen, som satt på min altan och drack kaffe och pratade viktigheter i några timmar.
När hon hade åkt var jag med familjen ett tag och åt middag.
Efter en kort kvällspromenad svängde jag förbi Johanna och drack te med henne och Erik ute i hammocken.
Sedan gick jag hem för att öppna för Cicci, Gud, Ville och Adrian som slog ihjäl ytterligare ett par timmar på min altan med kaffe, te, frukt och kakor.

Men dagens klockrenaste är ändå när jag går ner till duschen klockan nolltvå trettio för att tvätta fötterna, och den är upptagen. Ofta ens brorsa har duschen klockan halv tre... -.- ^^



IMORGON!
Mina vänner,
Beger jag mig till Västkusten med min kära familj, min mormor och morfar samt mina kusiners familj! Vi ska bo på hotell på Koster, det kommer säkert bli mycket trevligt. Jag är tillbaka igen på söndag kväll, men vi sticker förmodligen ut och seglar redan på måndag, så vi får se hur det blir med uppdateringen. Det ska fotas rejält i alla fall! :D

Så länge får ni roa er med en orelaterad men ganska åzm bild på min fina nos som blir slickad i örat av min fina hund. :D




Ha det bra medan jag är borta! Gör inget som jag skulle gjort ;)

Inga kommentarer: