03 mars 2011

Onsdagtorsdagfredag

I går slog jag nästan personbästa på jobbet (fick 300 poäng, och inga lyxfiler heller)! Efter middagen firade vi lillördag och vår 18-åring Diana på The Bridge, där jag även connectade med en annan skön TM-säljare.

I dag har jag jobbat i mjukisbyxor. Är det lillsöndag så är det. Hela kvällen har jag ägnat åt att städa huset till Kentskivor, tvätta och ta hand om hunden. Äntligen klar med det, men med två tredjedelar av alla borde-göra-nu-punkter kvar på listan. Jag går runt med en stressklump i magen. Tror dessutom att den förvärras av min ständigt återkommande hicka.

I morgon pågår facebookeventet "a day of peace" hela dagen. Jag har attendat och det innebär i princip att jag ska vara allmänt fredlig och bara säga snälla saker under hela dagen. (Good luck, tänker ni ^^ ...och jag...) Undrar om jag kommer sälja mer eller mindre än vanligt, det ska bli intressant att se. Efter fyra blir det after work också. :)


Högst orelaterad och ovettig bild på mig från i måndags. Fotograf: Josse.

Inga kommentarer: