15 december 2009

Moonroof

(Titelförklaring: Moonroof = måntak = Montag = måndag :3)

I går var jag och Pajen på söder och fotade till projektet. Då testade jag det nya objektivet, och blev framför allt överraskad över den otroliga skärpan jämfört med 18-55:an! Riktigt skarpa bilder även på större brännvidder, vilket är toppen när man exempelvis ska fota fåglar i Vitaberg. :3 Vi åt indiskt till lunch tillsammans med Diana & Elin från skolan och bjöd in oss på fika hos Klara. På kvällen repeterade jag flöjt och gick på maffiamöte på Grill Inn ^^ (Om jag inte har nämnt det är jag med på 7-dagarsmaffia, det är stört roligt. Och lärorikt för en rookie som jag.)



Bild från en buske vid Sofia kyrka. Den är knappt redigerad alls (bara kontrast & ljus) men kraftigt beskuren och dessutom i webbformat hos fucking blogger. Ändå är den så skarp. Gissa om jag är nöjd, nöjd eller nöjd med mitt köp. ^-^

Inga kommentarer: