31 december 2009

Nyårsafton!

Sitter och kollar runt på lite olika klänningar såhär till nyår. :) Klänningarna på de översta bilderna är från Nelly, de två undre från Asos.






















































































Det är lite synd att allt ska vara så svart jämt. Jag ville gärna hitta en mörkblå klänning, även om jag redan är klar med min nyårsoutfit, men såg inte en enda! :C I övrigt känns allt rätt enformigt.

Pusslaren är trött på:
- Spets
- Paljetter
- Skinn & Läder (på annat än jackor)
- Leopardmönster
- Volanger
- Leggings (kom igen, det är så lame att gå barfota inomhus.)

Pusslaren står fortfarande ut med:
- Nitar
- Markerade axlar
- Dragkedjor
- Tigerränder
- Transparenta plagg

Pusslaren älskar:
- Den cremevita Nellyklänningen
- Den svarta ovanför
- Nylonstrumpor som slutar vid låren (utan stay-ups)


Sådana strumpor kör jag på ikväll, med ett långt linne med nitar (Zoul) och lite accessoarer. Det kommer bli en åzm kväll! Nu ska jag duscha, fixa mig och tagga järnet!  ^^

2 kommentarer:

Ida sa...

tack för dina ord! hoppas du får en fin nyårsafton och ett gott nytt år :)

Pusslaren sa...

Detsamma! ^^