10 oktober 2010

The Food Cake is a lie!

Igår var det fezt här på fritidshården. Jag bjöd på hemmagjord smörgåstårta ("food cake" som Elias så fint kallade den) som intogs på vardagsrumsgolvet, och sedan dansades det i många timmar. Kom i säng vid halv fem i morse i sällskap av Elias*2 efter en natt av musik, fotograferande, skratt, dans, scoutsång och Rockbandspelande ihop med en massa fina människor. Fick en hel del fina presenter också faktiskt, bland annat filmen Till Vildarnas Land av Gud som jag såg i dag med Josse. Fruktansvärt fin. Jag fick också ett klurigt pussel med bitar som inte passade ihop (lyckades dock lösa det ändå till slut), fina blommor och mycket choklad och bakverk av olika slag (folk verkar ha fattat det här med att ge presenter som går åt, mycket uppskattat!). Dessutom fick jag ett jättefint armband som matchade min (sc)outfit perfekt. :D

Det var på det hela taget en riktigt trevlig afton, med få (om ens några) olyckor och många glada människor.
TACK allihopa! :)

Alla bilder är på väg upp på facebook i detta nu, men här är ett litet urval:





Pussåhej :3

1 kommentar:

Levart sa...

meh så min present räknas inte:(