29 januari 2011

En bättre fredag!

Det här har varit en jäkligt nice fredag.

Sålde rätt kasst på jobbet, men de sista 20 minuterna fick vi DN undersökning och jag drog in två 18-poängare på raken och till slut så landade jag ändå på mitt överlägset bästa veckoresultat någonsin. Det sista passet rådde dessutom en sån jäkla fredagsstämning på jobbet: Jens pumpade housemusik på hög volym, jag halvdansade stående och kunde inte sluta le. Så himla härligt.

Sedan kom jag hem och gjorde entrecôte med ugnsbakade rotfrukter och bearnaisesås, som avnjöts i sällskap av övriga familjen och Cicci. Efter det laddade hon och jag lagligt (!) ned I rymden finns inga känslor och tittade på. Mwww, vad den var bra! Sedan lekte vi sanning med hennes mobil. Jag följde henne hem i kylan och sedan fick jag pussa på en pojke också innan det blev dags för sängen, vilket är nuuu!

Natti :3

Inga kommentarer: