16 januari 2011

Helgen!

Hej. Här har varit lite tyst, jag vet. Jag har jobbat och umgåtts med människor och inte känt något jättesug efter att fota.








Helgen har varit trevlig. Fredagkvällen tillbringades med Tom och polare till honom på nyöppnade Retro på Söder. Jag gjorde ett par bläckteckningar på fyllan, det var ett tag sen nu (som jag ritade över huvud taget alltså) och var nog bra för mig. :) På lördagen hann jag dricka te med Lisen en stund innan vi och ett gäng andra sköna människor (varav en iförd svart helkroppsstrumpa, som ni ser nedan ^^) begav oss till metropolen Barkarby där Råsa Cc styrde en awesome fest! Det käkades pizza, lektes drinking games, spelades beer pong och dansades såklart. Efter Var ligger landet där man böjer bananerna var dessutom min röst totalt förstörd, så då pratade jag om möjligt ännu mer än förut bara för att få höra min hesa stämma. På det hela taget hade jag väldigt kul. Snackade med folk jag inte träffar så ofta, och många jag aldrig sett förr. Fick höra ett antal hoppfulla "är du bi?" också, vilket fick mig att känna mig sjukt tråkig. :( Men alltid trevligt för självförtroendet I guess :)

Ja såhär snygg var Felix kvällen till ära. Läskig va! :'o Typ den enda bild jag tog på hela kvällen för övrigt. :c

Vid fyratiden landade jag och Cicci i min säng efter en trevlig hemresa (innehållande olika personers historier från kvällen) samt den obligatoriska nattmackan. Nice kväll, kort sagt.

I dag har vi käkat frukost och solat solarium (ursäkt: vintereksem). Mys!

Inga kommentarer: