01 februari 2011

Min mysiga helg

Tja. Måste bara säga att jag hade en jävligt nice helg. Fredagen har jag redan skrivit om. På lördagen tog jag först en solig promenad med hunden, och sedan gick jag på "dejt" som jag fått i studentpresent av Gud. Winter's bone på bio (riktigt bra film!) följt av mysig middag på Vapiano (nom!) - en bättre kväll helt klart! Puss^10 på Gud ^-^

I söndags såg jag på en till film hos honom, nämligen Fish tank. Den var också bra, om än lite svår att förstå. Huvudpersonen var snygg. Både jag och Elias blev lite kära i hennes svarta hår. :'3 Efter det kom Lisen och Erik hit och lagade middag, mys.

Det är nästan läskigt hur bra jag trivs med att chilla på kvällarna, träffa människor jag gillar och kanske dricka något glas vin, men inte bli kalaspäcked och komma hem klockan fyra. Därmed inte sagt att jag aldrig kommer känna för det, det kommer säkerligen hända i framtiden också. Men jag är så glad att jag kan uppskatta de här mysiga hemmakvällarna på riktigt nu. Allt handlar väl egentligen om att ha valt dem, och inte stanna hemma bara för att man inte har någon fest att gå på. (Freedom of choice är inte alltid negativt.)

:3

Inga kommentarer: