24 februari 2011

Tid och läsning.

I dag har det varit tjugo brutala minusgrader ute, vi har lagat tacos och jag har läst ovanligt mycket. Både City och Metro på väg till jobbet. Hemma Språktidningen. En intervju i ELLE. Bläddrat igenom scoutmagasinet. Öppnat senaste CAP&Design (som en liten teaser inför helgen). Jag gillar det! Har den senaste månaden även läst Ränderna (som jag tyvärr inte förstod så bra som jag hoppats på), Skulle jag dö under andra himlar (som verkligen var jättefin även om den kunde ge mig ont i magen) och Bananflugornas herre (som mest var underhållande. Vet dock inte hur den slutar, eftersom jag inte hann riktigt klart innan jag var tvungen att gå till biblioteket ^^).

Det är väldigt trevligt att ha tid för sådant här. Jag har läskigt mycket tid över nu för tiden. Igår låg jag i sängen och ritade till efter ett.

Inga kommentarer: