23 februari 2011

Trassligt.

Mycket känns ganska instabilt just nu. Jag säljer dåligt på jobbet, gör skrivfel på laptopen (jag liksom!), fryser som fan, är konstant trött, orkar inte vara social, har en tillbakahållen smärta i högerknäet och ett ständigt godissug. Läste precis finaste kärlekssagan på Lelove, och den fick mig att spela Håkan, som sjunger måste härifrån, måste härifrån, måste härifrån, måste härifrån, måste härifrån, måste härifrån. Kollar sistaminutenresor till Thailand.

Måste härifrån.

5 kommentarer:

Nosen sa...

Såklart postar du 21:41. T_T

Pusslaren sa...

ah men porr då. det är väl omeningen med livet.

Levart sa...

Malin jag vill ha dig här! du ska fan inte nån annanstans! så de så!

Minilillen sa...

Jag vill ha GODIS!!!

Paula Johnsson sa...

Mäh, känner igen mig med undantaget att det är mitt vänstra knä som värker.
Snö är mysigt, men tre månader... kom igen >_<