14 maj 2009

En dag att minnas

Tjaah! :D (Haha, första googlingen x'D) I dag har jag skrivit nationella provet i matte D, det kändes faktiskt helt okej. Fast jag lackar sönder på att man måste lämna in del 1 innan man skriver del 2, och sedan inte får gå tillbaka till första provet när man är klar! Jag sitter ofta med en halvtimme över i slutet och jag hatar det...

Men jag är glad ändå, för det blåser och är soligt ute och dessutom har min helg redan börjat. (Oförtjänt, yes, men himla skönt!) Malin lyssnar på en bra (!) The Fray-cover:






Haha, förlåt att hela inlägget ser ut som en wikipediasida, men jag blev så inne i länkandet... och det var fett kul ^-^ Hihi. Pussel! :3 ♥

3 kommentarer:

cc sa...

palla att du länkar bilder till varenda ord :p

cc sa...

palla att du länkar bilder till varenda ord :p

Pusslaren sa...

haha nej XD