10 maj 2009

Modellfoto för hela slanten




Idag har jag varit med världens bästa Jo! Först åkte vi till The Studio's fräschiga lokal vid Stureplan där vi blev sminkade och hårfixade och sedan fotograferade i tre olika outfits. Alltihop var gratis, bäst erbjudande alltså, fast bilderna var dyra. Vi köpte i alla fall två var och en gemensam :) När vi ändå var sminkade och fotosugna passade vi på att plåta vidare i fotostudion hemma hos Jo (där det är gratis :p), så nu har jag en massa fina bilder på både henne och mig! :]




Sötaste :) ♥ Tack för en underbar dag! Sjukt kul verkligen. Pussel!

2 kommentarer:

lisa fisa sa...

GUUUUUUD va fina foton!!!!
helt grymma!! lägg upp fleeerrrrrrrrrrrrrrrr
:D
hur mkt kosta d?

Pusslaren sa...

hihii ^-^ bilderna i det här inlägget är hemifrån Johanna. Dom från the studio kan jag lägga upp snart... Har för mig att dom kostade 275 styck i alla fall (men då har man ju fått väldigt mycket på köpet, typ sminkning värd 800 kr^^)