01 maj 2009

Första maj

Idag är det första maj! Jag har deltagit i en mycket seriös spontandemonstration (slash plakatpicknick) och schtekat i solen utanför slottet.





Tja, har man inga riktiga åsikter kan man alltid gnälla lite på Daniel Westlings glasögon ^^ I Kungsan stod en man som gick steget längre än vi, med skylten "Bort med monarkin - sterilisera Daniel!". :p Där var körsbärsträden nästan överblommade, men fina ändå:





Efter det har jag träffat Simon, städat, premiärgrillat med familjen och ätit middag utomhus för första gången i år (sommarkänsla!). För ovanlighets skull har jag stannat hemma utan kompisar en hel fredagkväll, och det är faktiskt sjukt skönt! ^^ (Inget personligt mot alla er sötnosar som brukar förgylla mina nätter. ♥)

Nu tänkte jag gå och lägga mig, så jag orkar plugga imorgon. Nattipussel! ♥

Inga kommentarer: