28 september 2009

Lite teckningar



Hm, mitt jobb som telefonförsäljare är stundtals ganska... understimulerande. Man sitter och väntar på samtal, får kanske ett i minuten (de rings upp automatiskt) och 90% av samtalen är telefonsvarare. Jag fördriver tiden på dn.se (den enda tillåtna hemsidan) och med att rita. Fördelen är alltså att jag både blir mer allmänbildad och gör fler seriösa teckningar! Dessutom får jag ett par riktigt underhållande samtal varje gång jag jobbar... Så det är inte helt värdelöst! Även om 10 timmar i veckan är lite väl mycket.





Nej, det här är inte gjort på jobbet. Shit, säljledarnas reaktion då... Nej, håltimme i skolan såklart. Gillar att jag ritade så hårt att det är ett stort hål i papperet mellan l-en i Vill inte. ^^'

För övrigt måste panikångest vara ordet som representerar den här eftermiddagen allra bäst.
Nu tror jag att jag förstår vad Karla menade med att ha fysiskt ont av den känslan.

3 kommentarer:

Mia sa...

Du fortsätter att imponera. Grymt coola teckningar!! Rock on.

Pusslaren sa...

ÄSCH XD

Mia sa...

Sv: Jo jag dricker också mintté. Om man säger så - jag har inte bara en sort här hemma i skafferiet. Jag har en hel djungel med olika téer av alla dess slag. Svart, grönt, rött... lösté och påsté. Mint, vanilj, ingefära. blåbär, kanel, citron, orient... you name it!