10 september 2009

[Varning för ovärd nattuppdatering]

Hej! Pzl har fullt upp i sitt liv: i tisdags var jag och provsimmade med Stockholm City Triathlon, i går jobbade jag hela kvällen och idag har jag först joggat 6 km och sedan simmat en timme. *nöjd* :) Lite spännande är det att ge sig in i en sport som Triathlon utan att någonsin ha crawlat i hela sitt liv, men man lär sig väl som med det mesta. Hoppas jag. :3

Hur som helst känns det i alla fall redan som att träningen kommer göra mig piggare och gladare, och det kommer definitivt att behövas framåt hösten.

Annars då?
Jag har knappt pluggat någonting.
Jag har inte umgåtts med någon kompis på hela veckan.
Nosen är på Mallorca D: *tumme ner* (Jag vill också ha en pool och gå på bröllop och fota och äta god mat! >_< )
Jag har hittat en ny älskling på poeter.se.


...Jag är jävligt trött. Nazi! ^-^ ♥

Inga kommentarer: