06 september 2009

Scheeeglaah

Jag och nosen har varit ute och seglat med mina föräldrar igår och idag. Vi kom till Träskö Storö och tillbaka. Det var nice. Halvtaskiga vindar, men inget regn, god mat och mycket fotande. (Även om Pixel gav upp redan igår kväll D:) Kort sagt: alldeles för bra för att bara vara i två dagar!

Mm, ni vet den där lägerbålslåten med ojämnt antal stavelser i texten jämfört med tonerna? (Hela familjen går ut med geten...) Pzl sjunger egen variant: Pussel vill inte alls gå till skolan, pussel vill inte alls gå till skolan...

Men det är inte mycket att göra åt.
(Tar studenten i vår tar studenten i vår kan knappt fatta det men jag tar fan studenten i vår)

Ninen skuttar över mina fötter.
Vardagsrummet gungar nåt helt förskräckligt, mamma dricker vatten i förhoppning om att bli mindre sjösjuk. Bilder från seglingen kommer senare, om jag har tur kanske jag kan få låna några bilder som jag tog med nosens kamera också! :3

Puffpuff :3 ♥

Inga kommentarer: