04 september 2009

Pzl dålig dag.

Jag känner mig så jävla sliten idag.
Hungrig men blir inte mätt hur mycket jag än äter,
Törstig utan att kallt vatten hjälper.
Precis som om jag vore bakis, vilket jag omöjligen kan vara. :/

På grund av det och lite andra omständigheter bangar jag och Pajen Håkan Hellström idag, egentligen skulle vi ju gått till grönan och sett honom men vi pallade inte riktigt.

Man kan inte ha bra dagar jämt.

Det blir varm o'boy, mjukisbyxor och Nick Drake i stället (det var faktiskt Spotify som slumpade mig till honom bland rekommendationerna! :o). Ska se till att få tåvja ordentligt i natt så jag kan tagga på segling i morgon!

Puff ♥

2 kommentarer:

cc sa...

mwöööp, känner ungefär samma. har inte sovit på snart 40 timmar, ich bien schleeten

Pusslaren sa...

bwww.