02 november 2009

Feweezor! :O

I lördags hade jag då das große Fezt, som kommit att få namnet Feweezor! efter en vacker felskrivning på nosens mobil. En massa vackra bilder ligger uppe på facebook så dom postar jag inte igen. Helt stört kul var det i alla fall, överraskande många var riktigt ambitiöst utklädda till bland annat ängel, djävul, doktor, zombie, Jokern, vampyr och första världskriget-soldat, och de som inte var utklädda blev tillräckligt nedkladdade i fejkblod för att se skräckinjagande ut de också. Dagen efter hade vi en hel del blodkladd och annat att städa upp kan jag ju säga... Men det var det väl värt! ^^ Tack så jättemycket till alla som kom och gjorde kvällen så lyckad, och särskilt tack till pajen för vinet och mintchokladen, till Jo & Lisa för de snygga t-shirtsen, till Lovisa för hudlotionen (älska antydningen förresten, blir ju alltid så uttorkad även i huden dagen efter... klockrent!) och till GUD som gav mig & pajen en låda vin och dessutom biljetter till Detektivbyrån! Det kommer att bli ÅÅÅZM!!!! :D Jag fick också en finfin chokladkalender av RåsaCc & Levart som jag glömde nämna förut, men tack så väldigt mycket för den också! Blev faktiskt väldigt glad (*känner dåligt samvete*) :'3

Hihi, firar med att posta min nya profilbild på facebook. ^^



Vad tycker ni om huggtänderna? Och mitt bett på halsen? ;) ♥

2 kommentarer:

LARRAN sa...

tyckte du inte om min och ccs present :'(

Pusslaren sa...

Jooo, FÖRLÅÅÅT! Ändrat nu <3