19 november 2009

Pzl Panikångest.

Pzl lite opeppad idag, trots stort intag av Nyåkers pepparkakor med Nwsn.

- Det är nåt jävla fel på mig. Jag har ont i hela kroppen (och det är inte träningsvärk), och jag är hungrig men mår illa av tanken på mat.
- Jag hade mentorsamtal idag, så mina föräldrar har sett min närvaro under hela hösten och har lite aggressioner över att jag råkade skolka matteprovet samt har 30% frånvaro från idrotten (men vafan, måndag morgon på frescati. Vem är taggad?).
- Regnet öser ner ute och allt är svart. Svart som november.
- Jag funderar på att lägga till Ångest som mitt mellannamn. Skulle väl inte passa helt fel, eller vad säger ni? Dock måste jag tillstå att Panik är ett vackrare ord, även om det inte beskriver mig som person lika väl. Pzl Panikångest Duvan?


Nu ska jag gå och lägga mig, jag är dödstrött och kommer inte vara ett dugg piggare när jag vaknar imorgon. Bra tema genom livet där känner jag.

Inga kommentarer: