26 november 2009

Min nya förälskelse.

Jag har en crush: julvört. Visserligen har vi nog alltid haft en avlägset nära relation (om det nu går), men på senare tid har den vuxit till en djupt passionerad kärlek, och jag har faktiskt umgåtts mer med vörtbrödet än med Nofen. (Det ni.) Dessutom befarar jag att detta kan komma orsaka vissa spänningar mellan osten och skinkan, då ost i ärlighetens namn är det enda som duger som pålägg på julvört... Hmm, vilket drama.

Det slår mig nu, jäklar vad jag tjatar om mat här. Gör jag det i verkligheten också? (För det här är inte verklighet... Det här är bara min tolkning av mina synintryck av den bild jag ser av verkligheten. "Tänk om allt är på riktigt".) För det är typ mina "gyllene moments" som jag försöker spara här i bloggen, men det hela resulterar för det mesta i en sörja av mattjat och random foton... Phail! ^^

IMORGON mina vänner (eller rättare sagt om 37 minuter) är det fredag. Bara en sån sak!
Nattii ^-^ ♥

Inga kommentarer: