27 augusti 2008

Onsdag

Ännu en meningslös skoldag är över, efter lite snabbt idrottssnack, fysik och engelska. Efter skolan lyckades jag fixa några av alla de grejer som stod på min göra-lista, bland annat synintyg till körkortet! Så nu måste jag skicka in min ansökan illa kvickt :p

Efter en stund hemma med kaninen gick jag till ICA med Cicci och köpte fem paket mums-mums (till Fiskeboda), äpplen (till mig) och godis (egentligen till Fredrik, så han får aldrig veta att jag och Cicci snodde några :'o).

Nu tänker jag febrilt för att komma på något att göra, så att jag har en ursäkt att inte plugga. Något tips? Jag har inga bilder att fixa med, det är ingen hemma som jag kan prata med och jag är allmänt oinspirerad... :/

Aja, Fiskeboda i morgon i vilket fall och det ska bli kul! Försöker peppa mig själv så mycket som möjligt - även om guiderna förra året satte ribban väldigt högt så måste man ju åtminstone försöka ge det här årets ettor en lika rolig upplevelse... Tyvärr blir det ingen vattenpipa, Catrin (som inte verkade fatta att det inte är vätskan som är "farlig", utan tobaken) tyckte att det var en so called "bakteriespruta". ^^ Men vi får klara oss ändå. Pixel ska lätt med i alla fall! Hon är pigg & tom, och redo för ett intensivt dygn med de nya ettorna. Mm, det är fint därute.

På tal om det, kanske borde man överväga att packa lite. Typ badkläder, lakan, ombyte, necessär, annat viktigt... :)

Dagens bästa: Träffa Cicci! ♥
Dagens sämsta: Inaktiv grupp som inte pallar hjälpa till :/
Dagens klädsel: Jeans nedstoppade i schackrutiga strumpor, Green Day-t-shirt, svart stickad mössa, svarta sneakers.

Hoppas alla har det bra! Om jag inte hör av mig så kommer jag hem på fredag eftermiddag. Pusselipussel på er sötnosar ♥♥♥

Inga kommentarer: