01 augusti 2008

Stekhet fredag

Hejhej :)

Idag har jag varit hos bästemor i hettan, och städat, tvättat & ätit lunch. Jag upptäckte att hela hennes hus var fyllt av fjärilar, både döda och levande. Tyvärr inte såna där vackra fjärilar man tänker på, utan nattfjärilar eller något liknande... Men ändå, lite poetiskt sådär. Dessutom ligger det fågelfjädrar överallt på asfalten, det är också vackert. ♥

I övrigt har jag lyckats bli getingstucken på benet, aj.

Just nu går jag runt och packar lite halvhjärtat, vilket tyvärr är ganska svårt eftersom väskan är full och massor fattas. Fan att jag måste släpa på en extra sovsäck, bara för att Cc har gjort en Eva och glömt sin hemma! -.-

I morgon blir det scoutläger, Nemo är temat och Lådnaön är platsen. Och vi är peppade som sjutton! Efter det är vi hemma lite snabbt på fredagkvällen innan vi taggar konsert med Lars Winnerbäck på Zinkensdamm på lördagen, och nytt scoutläger morgonen efter. Ett inlägg lär väl ploppa upp någon gång emellan lägrena, kan man hoppas på :)

Nu väntar hallon till efterrätt! Pusselipussel ♥

Inga kommentarer: