19 mars 2009

1147.

.





Ibland känner jag mig så snygg att
jag inte vet vart jag ska ta vägen.


(Bild från igår när vi slipade och lackade båtdelar i lokalen)


Torsdag:

Simon sällskapade mig på morgonsimning, snöfall varavades med solsken, Råsa besåg VRG och joinade Kemi B (lycka!) och Pussel+Paj gjorde Kaiserschmarren till tyskalektionen (typ äppel-russin-pannkaka, gotti). Drog den sista lustgasen ur sprutgräddflaskan och åt sjukt mycket österrikiska onyttigheter som "kompenserades" med mysig cykeltur i solskenet.

Imorgon ska jag hålla tal till svenska B nationella, jag överväger att skriva klart det i kväll. Och så ska hela huset städas -_-'

Glad ändå! Pussel ^-^ ♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var har du fått den tröjan ifrån?? *Dreggel dreggel*

Pusslaren sa...

AHAHAHHAAHAH min farbror jobbade på Oracle för länge sedan... whyy T__T XD