23 mars 2009

Det är sättet du fångar mitt dåliga humör, och på nåt sätt gör allt bra ♥

.

Alltså, fan vad små saker kan göra en glad! I dag när jag kom nedför backen på väg hem från flöjten, kände jag lukten av fläsk och önskade att det kom hemifrån mig. Sedan såg jag pappa genom köksfönstret (och fläskpannkaka är hans specialitet)... Öppnar dörren och YAAAY!! ^-^

I övrigt har Pusslaren haft en bra dag och faktiskt varit framgångsrik på matten (vilket är ovanligt nu för tiden), pluggat fysik i 1½ timme (vilket är mycket ovanligt nu för tiden xD) och sedan fördrivit eftermiddagen med Simon framför Facebook och diverse quizzes (vilket inte är fullt så ovanligt... nu för tiden). ^-^

Dagens depp: vinterväder + punka på cykeln! :'o



Och Pusslaren dansar runt i vardagsrummet till The Kooks:





Och vem ska se dom i sommar vem ska se dom i sommar
Vem ska se dom i sommar? :O





Okej, vi ignorerar att det ligger 1 dm snö ute och låtsas i stället att vädret är lika vårigt som hos sorken på Öckerö :3


4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesöt blogg! Öckerö, bor du där? :*

Pusslaren sa...

Hihi, tack :) Nej, det är Irmelisa som gör ^-^

<3

Anonym sa...

Åh! Du vet du... Igårkväll kom 1 dm snö till oss med!!! Helt hemskt... Våren var bara här på lite snabbvisit!

Mysiga låtar du har här förresten!

<3

Pusslaren sa...

hihi pussel på dig söto :* <3