01 mars 2009

Det är visst nån som är tillbaka.

Pusslaren har återuppstått.

Det här har varit ett ganska impulsivt och galet sportlov! :)

Jag inledde det med Tjejvasan, efter att ha tränat i princip ingenting under vintern. Men det löste sig! Vi hade fint före och jag gick i mål på 3:17, efter 30 ganska trevliga kilometer på längdskidor. Såhär snygg kan man se ut då! ^^





Och har man en hel dag att underhålla sig helt själv i Mora, kan man se ut såhär efteråt! ^-^




Vi lämnade Mora efter att mamma och pappa åkt Öppet spår på söndagen - plötsligt kändes mina 30 km rätt klena i jämförelse med deras 90.


Förevigande av Moras mer färgglada del ^^

Åkte upp till fjällstugan i Tänndalen där jag för en dag återupptog min (mycket korta) snowboardkarriär tillsammans med Cc & Linnea. Den kvällen åkte jag längdskidor hem från deras stuga i fullkomligt mörker, jag kunde knappt se spåren framför mig och hade ingen aning om ifall det svängde höger eller vänster efter nedförsbacken... Det var läskigt såklart, men kändes bra att klara av ännu en utmaning :D





Jag kom hem i fredags kväll och har sedan dess träffat en del saknade människor, hängt hos folk, dragit till stan, sett film & myst. Sovit för lite som alltid. Opepp på skola imorgon... :/

Pussel på alla glada barn, och alla trötta frusna också. Och en bamsekram på min älskade kusin som fyller 17 idag ^-^ :* ♥

3 kommentarer:

Anonym sa...

gud va duktig du e, tjejvasan de e ju fett ballt! jag vill följa me nästa år!!

Pusslaren sa...

LÄÄÄÄÄÄTT!! Då ska nog min kusin åka också, even better ^-^ <33

Anonym sa...

Guuuuuud va kul , syrran (malin) vill oxå åka men du kommer nog åka cirklar runt oss :P