24 mars 2009

*

Min bitch Simon kom förbi och drack kaffe och snackade skit. Haha, att han har varit här syns direkt: wikipediasökning på substantiv xD Efter att han blivit brutalt ägd och nedtryckt av sin elaka blivande maka ^^

Pusslaren har ätit ohälsosamma mängder glass med kolasås & o'boypulver, snurrat in sig i impropability-tänkande pga liftarguiden och sett vädret slå om typ tre gånger i kvarten, från mulet till klart till snöstorm till allting samtidigt, runt runt. Och hittat sin tredje enkrona på en vecka!



6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken otroligt musig dag! Din blogg var tuff.

Fuego sa...

Haha <3 så vi e officiella nu? hahaha underbart:P<3

aja, konstigt väder e det allafall :O

Pusslaren sa...

hihi pussel ^-^ <3

rosacc sa...

mieep.
nästa enkrona måste du kasta i en fontän och önska något!
jag tror på tur.

(det skulle vart "jag tror på lycka", men det stämmer ju inte.)

Pusslaren sa...

ts <'3 söt råsa :*

Anonym sa...

svar ; Jahapp. Jag var på öckerö i somras, det är så himla fint där! Eller jag var på fotö, men det ligger precis där. ♥