28 juni 2010

Billig telefoni :]

Jag ringer med Tele2 Kompis Student, och det är det billigaste abonnemang jag har använt någon gång. Jag sms:ar stört mycket, ringer en del och får aldrig en räkning på mer än 50 kr i månaden. Jag trodde att det hade gått ut, men det finns tydligen kvar!


Teckna Tele2 Kompis Student för 19 kr/mån
- 3 000 fria MMS till 3,5 miljoner Tele2- och Comviq-mobiler
- 3 000 fria SMS till alla nät
- 0 kr/min till alla Tele2- och Comviq-mobiler (öppningsavgift 79 öre)
- Tele2 bjuder på frakten (ord. pris 99 kr)
- 0 kr i inträdesavgift (ord. pris 99 kr)

Man binder sig i två år eller något sådant, så var det för mig i alla fall. Så det är ett hett tips till alla er som ringer med dyra kompiskontantkort eller något annat tråkigt! Jag tror för övrigt att även alla som tagit studenten i år fortfarande är studenter. Vi får åtminstone studentbidrag nu i slutet av juni...

Jaja, tänkte bara säga det. Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Pusslaren,

Vi på Tele2 är riktigt glada att du rekommenderar våra produkter och ännu gladare att du är riktigt nöjd med ditt mobilabonnemang hos oss. Det är precis detta vi på Tele2 eftersträvar, billig telefoni och nöjda kunder.

Med vänliga hälsningar

Michaela Lindell, Tele2.