03 juni 2010

Igår var vi nere i hamnen och hade terminsavslutning med scouterna. Det var müs, först tjillade vi, sedan åkte jag och Heyner ockelbo och skrek på optemistseglandedrivande småscouter, och sedan fick vi korv. Och vingummin och bilar. :3 Sedan promenerade vi hem tillsammans, och Karla och Erik fastnade hemma hos mig några timmar och drack te/kikade Taylor Mali på youtube. Jag kom väl i säng vid halv tre typ. Jävligt fint.

Vad jag egentligen försöker säga är att jag tycker så jävla mycket om oss. (Det är en av de häftigaste sakerna med de här människorna, att de får mig att säga "oss" i stället för "dem".) De kan verkligen göra ens dag, eller ens liv, för de är så fruktansvärt fina. Ändå är det nog inte varje enskild person utan det faktum att vi är ett så bra team, som jag är mest imponerad av. Som Heyner berättade att Benga sa efter ett läger för många år sedan: "Ni är så himla tighta." Så är det, och det är såresss...ka va.

Ja, dom är för fina, mina Fockers. ♥





Jag har inte alls en fetisch på silhuetter mot solnedgången :3

1 kommentar:

cc sa...

bra bais