29 april 2007

:(

Idag kan man tala om humörssvängningar, har varit varvat jättelycklig och självmordsbenägen (för tillfället det senare). Ingen orkar säga nåt vettigt, känner mig nästan tvungen att citera Irmeli: Ingen lever, ingen är död, vi bara existerar och jävlas. [The smell of death is in the air] Imorgon är det valborg. Och måndag, alltså ska jag ringa Karla som då flyttat till sin far och be henne skicka alla låtar ur mp3n. Och varför kan man inte få fortsätta vara glad om man nu var det för en gångs skull, jag sitter och funderar över vad jag kan ha gjort Gud. I tried to be perfect but nothing was worth it, I don't believe it makes me real... Fan, har inte lust med nånting! Har i alla fall fixat min scrapbookingpärm idag, den blev fin och det är ju najs. Syns på broberget imorgon då, ciao.

Inga kommentarer: