02 april 2007

Innebandycup & promenad genom stan

I fredags fick jag reda på att jag fått MVG på nationella uppsatsskrivning i svenska :D:D:D:D Jag är en lycklig svensk mås!!

I helgen har jag varit på innebandycup i Örebro:) Vi var fett duktiga, jag höll nollan en gång. Haha det var fett jobbiga 93-killar som gick runt i gymnasiet där vi bodde och försökte ta på våra häckar mot betalning. Utan större framgång... Kom delad trea och alla är nog ganska nöjda. Har lärt mig följande om staden Örebro:
  • Dom har fula bussar, ljusblå/röda
  • Vägskyltarna, typ "Trastvägen 2-16" är mycket större än i Stockholm
  • Där finns extremt många bensinstationer
  • Det finns ett gymnasium som heter Risbergska
  • I närheten av gymnasiet ligger ett Willys
  • Dom har en bokbuss

Och säkert massa mer också, kommer inte ihåg allt. Det stod en fett snygg kille i cafeterian i skolan iallafall :D Haha älskar Julias utrop när hon låtsades kasta en godis: Abort! xD

Idag (måndag) har jag varit i stan med Lollo och Johanna, köpt en fett fin tjocktröja och kollat på massa fina vårskor. Vi åt varm korv och McFlurry med D'aim, och provade massa kläder på Zara, och träffade Sam. Hittade ingen trollkarls/cylinderhatt på Butterix:( , får fortsätta leta men jag känner på mig att det är fett dyrt i typ en hattaffär.

Borde jogga ikväll, eller gå på friskis & svettis med Lollo. Och imorn blire feta hurtpromenaden halv 8 på morgonen!! Aktivitet. Lyssnar på Sunrise Avenue såklart:D, har gjort det hela helgen, dom äger. PUSS på allt folk, nu är det vår!! :D <3<3

Inga kommentarer: