24 april 2007

Lollo, prov & najs-lista

Ska inleda med att säga grattis till Lollo som fyller 16 år idag. Grattis!

Har en känsla av att jag inom loppet av några timmar har hunnit göra fyra prov idag, måste erkänna själv att det var rätt bra jobbat. Har alltså bara fysikprov, (litet) SO-prov och matte NP C kvar. Samt jävla 2,4 som ger mig dödslängtan. Imorgon är det onsdag och inget prov, najs, samt tårtkalas i hamnen på kvällen, jättenajs. En lista över ytterligare saker som är najs:
  • Nya KP! Faktiskt, min brorsa prenumererar, och den nya stilen är fett bra! Ola Lindholm från Wild Kids är redaktör.
  • Avokadohalva med yoghurt, rom och pressad citron. Jag ryser! Mums.
  • Dikter! Det nya dikthäftet från Hersby och Gångsätra har kommit ut och jag tänker lätt muta mamma att köpa det.
  • Födelsedagar! (Även andras) Samt isfacklorna man får stoppa i potatisen.
  • MSN-smileys. Visst är det nördigt, men vad vore vi utan dem? (Ni skulle sett mailen hem från Österrike. Mina föräldrar fattade nästan ingenting, "vad är (a)? och <3?")
  • Glass! (Givetvis) Samt det faktum att - som min kära mor påpekade - "<3>" (ja, min blogg är cp och lägger på en > eller tar bort hela stycken ur inlägget. Damp.) ser ut både som ett hjärta och en glasstrut!
  • Bloggar! Förutom att det är otroligt skönt att skriva av sig ibland är det också väldigt roligt att läsa andras bloggar, i alla fall en del, och framför allt när man nämns!

Skulle även kunna skriva en lång (och ointressant) lista över allt som är extremt onajs också, men jag är inte på humör för det. Tjao!

/Malin

Inga kommentarer: