26 april 2007

Sommar, Tindras och H&M

Dagen inleddes med att Pelle ryckte upp dörren och meddelade att alla hade försovit sig. Klockan var 20 i 8. Överraskande sansad klarade jag ändå morgonsysslorna med god (*hrm*) marginal och anlände skolan i vanlig tid. Under dagen hände inget speciellt, fysikprovet var varken svårare eller lättare än förväntat. På SO:n har vi fortfarande Agnetas lärarkandidat David som är 1) snäll 2) snygg 3) gullig 4) generös (bjöd på dumleklubbor idag:D) 5) djup (ställer frågor som typ "vad är livets mening", sånt gillar jag :D)..... jaa, ni fattar. Jag gillar honom :) Efter skolan åkte nästan alla tjejer till Tindras och fikade, och vi drev lite i Centrum. Kom hem vid halv 7 och städade lite, har käkat blodpudding nu och ska städa lite till. Dagens absolut najsigaste faktum är att det är i princip sommar, och man kan gå i bara linne och jeans. Najs! Just det, igår kom H&M:s REAkatalog från den ordinarie vår/sommarkatalogen, hrm, skrev som vanligt upp allt jag ville ha och landade på jaa, gissa? 5000 igen såklart xD Lyckades stryka ca 2000 av dem, får se hur det blir. För det mesta slutar det ändå alltid med att jag är alldeles för snål för att köpa ens hälften av allt jag vill ha... Utdrag av det mest eftertraktade:
  • Shorts vita + svarta
  • Tunikor, ca 20 st
  • Linnen & t-shirts

... und so weiter. (tänker fortfarande på tyska, det är lite påfrestande ibland.) Nu ska jag städa, och kanske plugga matte eftersom det är C-prov imorgon. Och 2,4!! (panik) Massa sommarpussar på alla!!

PS. Igår var vi i hamnen och käkade prinsesstårta:) DS.

Inga kommentarer: