03 april 2007

Vårshopping och Zoo Tycoon

Imorse var jag och Lollo uppe tidigt och hurt-powerwalkade i en halvtimme. Sen gick vi hem till mig och spelade lite Zoo Tycoon :D Sen träffade jag min far vid plattan halv 12 och vi gick och shoppade och åt lunch. Han skulle på möte vid 1, kom förmodligen i god tid inte, och jag fortsatte shoppa när han satt och uttråkades av gubbar (typ fötterna på bordet, kaffekopp och tråkig slips, "du har det bra du som får va hemma och ta det lugnt, för du vet HÄR är det köörigt") på kontoret. Följande trevliga ägodelar har jag gjort mig ägare till under dagen:
  • Tre par vårskor typ sneakers/streetskor
  • En orange och en blågrön bikini
  • En sportbh
  • En fin t-shirt från Ginatricot
  • Trosor, också från Ginatricot
  • Flipflops från H&M

Malin är en lycklig shoppande mås. Åt [we're living for]kebab till lunch :D

Stannade till i centrum en kortis efteråt, kom hem klockan 4 och andades en timme innan jag gick ut med Charlie i säkert en timme till, köpte matjessill åt mor och hämtade ut min saknade plånbok (som farmor lyckats få med sig från mitt rum där hon bodde medan jag var i Örebro). Nu ska jag ladda upp lite bilder på bilddagboken, kika gärna :) http://tofsis.bilddagboken.se/, have already told you.

Haha, det är lite roligt, pappa har tryckt ut nån kind of "schiffernycklar" till msn/chattspråk som han satt och pluggade på innan middagen. Jag lärde mig också en del nytt faktiskt:) MWC = married with children :P Imorgon eftermiddag ska vi åka till fjällen. Det blir kul:D

VÅRPUSSAR PÅ ALLT UNDERBART FOLK <3<3<3

Inga kommentarer: