19 augusti 2009

Emil i Vitaberg



Så den här goa killen såg jag alltså igår med pajen! Och lite överraskande även Amanda som vi hängde med på P&L, som visade sig sitta bakom oss :p Det var en gratiskonsert i Vitabergsparken (Parkteatern, precis som Rikard Wolff). Som ni kanske ser så regnade det ganska ordentligt, därav tälten som står på scen över Emil och bandet. Jag har en del filmer också, men youtube vill inte leka med mig just nu...

Mihi, sedan efter konserten skulle vi då cykla hem i regnet... Jääklar vad vi frös! Och pajen på min cykel som var alldeles för stor... Dessutom lyckades jag föra oss vilse mellan Östermalmstorg och Valhallavägen, det är bra jobbat va? xD Spontan känsla är att ett bra lokalsinne står överst på önskelistan till i höst. Eventuellt skulle inte heller ett något bättre minne sitta fel... :p Hur som helst kom vi hem till sist, till varm dusch och mintte. Mww. ♥

Dagens upplevelse: Att jag cyklade över Västerbron! Så jäkla tufft ^-^
Dagens positivitet: Jag hittar bättre och bättre i stan! :D (Ni: ohrly...)
Dagens gulligaste: Killen på ~15 år som gick fram till den gamla damen i publiken och gav henne sin jacka! Tänk att det forfarande finns gentlemän i världen :')

Puff på Emil och pajen och alla andra! ♥

Inga kommentarer: