16 augusti 2009

Pzls liv just nu :)

Tjoho! De senaste dagarna har jag:

- Blivit klippt av Louise :D Det blev schnyggt!
- Dammsugit hobbyrummet mitt i natten i bara underkläderna ^-^
- Rullat sushi till pajens ära
- Varit på härlig fezt hos Karla där Nosen konstaterade att min svarta hatt har feztkrafter! Upp till 125 FK om man trimmar den... :o
- Fått ett Stimorol senses av Svärdson och spårat sönder i nostalgi
- Varit hos kompisar till familjen där vi badade, utförde roliga sporter såsom fotbollstennis och minibaseball samt åt god middag.
- Flummat loss i filosofiska funderingar kring vad som händer om Davy Jones skulle staba sitt eget hjärta :p
- Designat en ny typ av kladdkaka, nämligen pacmankladdkaka! Alldeles utmärkt om man vill smaka en bit innan man serverar kakan ^^

Idag har det varit soligt och blåst galet mycket, typ 15 sekundmeter och säkert 20 i byarna, så vi drog ut en sväng med segelbåten! ^^ Vi körde endast på storen, maximalt revad, och slog ändå fartrekord. Näääjz ^-^ Det stänkte på mig :3


Nu gungar världen och jag och mamsen ska dra till stan per cykel. Vad som händer där får ni nog se senare ^^ PUFFEL! ♥

Inga kommentarer: