08 augusti 2009

Hemma igen!

Tja! Kort resumé av mitt liv i nuläget:

  • Jag är hemkommen från scoutlägret! Det har varit mysigt & kul att vara med alla goa seniorer plus Daniel från Australien, samt sköna ledare och härliga patrullscouter (ja, åtminstone vissa av dom). Vi har bland annat seglat, slappat, ätit god mat, bastat, plockat mycket blåbär, gjort muffins och pajer, planerat en hel del för de mindre scouterna, lekt maffia, haft en mycket lyckad invigning för de nya seniorscouterna och haft müsiga lägerbål med sång, historier, sketcher och lekar. NICE helt enkelt! Självklart har jag en hel del fina foton också ^-^
  • Jag & Speedo tog Waxbåten hem idag, och väl hemma fick jag hela 40 minuter på mig att duscha och äta lunch innan det bar av till lillebrors konfirmation. Den var jättefin och lite lagom nostalgisk för mig som konfirmerades av samma präst för tre år sen :3 Sedan blev det middag med kusinerna + mormor & morfar.
  • Jag har äntligen fått tillbaka min svarta hatt!! Tack Cicci :) Så nu kan vi fezta igen som vanligt allihopa! ;)
  • Jag och Cc ska på Lars Winnerbäck på Annexet den 6e november!! PEPPPPP ^-^ ♥ Pussel studsar just nu runt hög på taggning och madeiravin och älskar livet. :')
  • Jag är på väg till nosen! ^^

Pusseeeeell :3 ♥

1 kommentar:

Nosen sa...

NOStalgi. :3 (jag har alltför lite att göra känner jag. :P