12 augusti 2009

Idépuffel fortsätter sitt framskridande

Tjo!

Puffel fortsätter sin karriär som idéspruta och lanserar därför i enlighet med den nya titeln, som en ripoff på/inspirationsföljd av youtubeserien Is it a good idea to microwave this? (länk), det kreativa projektet Is it a good idea to freeze this?! Jag har hittills provat diverse ätbara saker såsom flädersaft, mörk choklad, kaffe, äpple och te, med blandat resultat. Just nu har jag för övrigt just ätit upp en frusen delicatoboll, helt okej! ;)

Min uppmaning till er är nu att komma med nyskapande och kreativa idéer på vad mer jag ska stoppa in i frysen. Självklart delar jag inom en snart framtid med mig av en sammanställning av mitt projekt! ^-^


Och hörrni, förresten... I går smakade jag och pajen hemmagjord Marabou KÖTT! Det blir definitivt en hit nästa sommar, tror vi ;)




Over and out! Pussel :3

Inga kommentarer: