31 augusti 2009

Måndag




.



*


*) ↑ Utrymme för uttryck såsom "jätteledsen att jag inte bloggat på så länge!" / "förlåt för usel uppdatering" etc.


Bww! I helgen har jag: varit barnvakt, köpt sportkläder och gjort så mycket äppelmos att jag ibland fortfarande hör maskinen surra i huvudet och ser kokta ångande äpplen som mysigt rinner ner i ett rör för att brutalt slaktas i köttkvarnen. Jag har även varit på middag hos mormor och morfar, haft en familjekonferens (o___O), jobbat samt haft min farbror + fru + gammelmorbror (?) på middag.

Nu vet ni alldeles för mycket om mitt liv, som vanligt! :D

För övrigt har jag seglat i kväll :) Och lyckats glömma bort att jag skulle till nosen efteråt, haha, det är tur att vi är lika slarviga/dziga och dessutom lyckas tajma ihop det. Teamwork!

Och så har jag köpt mera nödvändigheter idag, två par jeans & lite toppar. Har på mig ett par av jeansen nu och dom är så galet sköna!! Och tajta ^-^ Ser verkligen fram emot när nosen kommer hit nästa gång och lägger händerna på mina höfter, knäpper upp knappen på de sköna, tajta jeansen, drar av mig dem och... TAR PÅ DEM PÅ SIG SJÄLV X'D ♥

Mahaa. Skulle ju kunna underhålla min trogna läsarskara* med lite bilder? :D

*) Läs: Cc och Nosen




Jag med ett naturligt smile och äppelmosstaven i högsta hugg (nej, det är inte en kladdig dildo)...




Ett glas hos mormor och morfar...




Och ett till! :)


Bw bw bw. Puff! ♥

5 kommentarer:

de du, gissa! sa...

HAHAH HA HA HA ÅH VAD JAG SKRATTAR FÖR DU ÄR SÅ EXTREMT ROLIG
HA HA HAH AHAH HA
VAD FÅ^R DIG ATT TRO ATT JAGJAGJAG LÄSER DIN BLOGG?!

de du sa...

kan vara 2 c i namnet förövrigt

Pusslaren sa...

att du är här och kommenterar? :D

Pusslaren sa...

haha bara det faktum att du läser ner till typ sex inlägg tidigare liksom....

sexleksaker sa...

Kan vara ett bra tips på sexleksaker intimleksaker.com
Jag har precis köpt en underbara anal dildo på intimleksaker.com
och en vaginapump på intimleksaker.se