16 augusti 2009

Värd kväll

Bww!

Nu har jag, mamma och nosen sett den nya fotoutställningen på Nybroplan som heter Sveriges nationalparker. Fotografen är Claes Grundsten och där fanns en massa fina naturbilder från svenska nationalparker, bland annat i Sarek, på Gotska Sandön och i Tyresta utanför Stockholm. Fiiint! ^-^

Hört på utställningen:
Medelålders dam till väninna: Det är faktiskt ganska snyggt i Sverige. ^^

Sedan psyklade vi vidare till Vitabergsparken och såg (nåja, hörde åtminstone) Rikard Wolffs gratiskonsert samt beskådade min mammas allra första lägenhet. :3





Sedan trampade vi hem över Lidingöbron i 42 km/h (nästan) och hann se reprisen på Usain Bolts världsrekord.





Odefinierad bild på min gulliga kanin som diskret ger sig på basilikakrukan, bara för att jag kände för lite färg och allmän sötma i bloggen :) Nu ska jag och nosen gå och sova, för han är allmänt phail och börjar skolan i morgon! En annan börjar då inte förrän om en vecka ^^

Nazi! ♥

Inga kommentarer: