09 maj 2011

Glad Pussel

Livet är bra! Jag upptäckte i dag att de kommande fem helgerna är fullspäckade med roliga grejer. Jag ska skriva ett prov för Språkkonsultprogrammet (ja, sådant är roligt för mig^^), gå på två hemmastyrda skivor (båda med teman jag taggar järnet till), gå på två heldagar med förberedelser och pepp inför jamboreen, jag ska på en paddlingshajk och en seglingshajk och sist men inte minst ska jag fira en massa kompisar som tar studenten! Och solen skiner och det är varmt och jag satt i fönstret och sålde i dag igen och det gick jättebra på körlektionen i morse!

Dessutom gick jag upp på vinden nyss för att leta efter några gamla pennor jag vet att jag inte har kastat. I pysselpåsen där hittade jag en massa fint! Bland mycket annat en fin rätblocksformad glasflaska med kork-kork, magneter, tuschpennor jag ritade med i tvåan - på lågstadiet, en kanin i gips och ett kaleidoskåp. Yay!

Nu ska jag alldeles strax cykla till hamnen för att segla med mina underbara fockers. Som om inte livet var bra nog... ^-^

Inga kommentarer: